söndag 21 augusti 2011

Söndagsutflykt





Det var ett tag sen jag bloggade. De som känner mig väl vet att det har hänt en hel del under sommaren. Jag har gått från att vara sambo till att bli Man med fru. Den 6 Augusti gifte vi oss och två veckor senare passade vi på att åka helikopter över kyrkan vi gifte oss i och över Jönköping. En tidig och kort bröllopsresa kanske man kan kalla det. En upplevelse som inte kan jämföras med något annat, rekommenderas varmt. Min fru satt bakom mig och jag satt fram med piloten, vi pratade lite om helikoptern och vad det kostar att ta licens för privatflygningar, 170 000 ligger det på om något vill passa på att ge mig det :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig dag att flyga helikopter. Upplevelserik bröllopsresa. Kram till er alla,Agnes

M sa...

Ja det var helt perfekt väder och man såg verkligen långt. Blir sugen på att åka igen.